La campanya inclourà un vagó vinilat que circular per diferents línies dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, oppis distribuïts a vint-i-dos estacions clau de l'àrea metropolitana, com Plaça Catalunya, Provença o Sant Cugat, i també un bus integral a la línia 34, amb cobertura a zones de molt trànsit. Aquestes accions volen contribuir a augmentar la visibilitat dels segells DOP i IGP en un moment clau.
Segons Josep Pere Colat, president de la Federació Catalana DOP – IGP, “cal seguir treballant en campanyes d’identificació de les certificacions europees DOP i IGP a Catalunya, especialment a Barcelona i l'àrea metropolitana, perquè és la zona on hi ha més consumidors que no reconeixen els segells. A més, molts els associen amb aliments de fora de Catalunya, sense saber que també identifiquen productes de qualitat catalans”.
La imatge de la campanya ha estat creada per l’estudi Cordegat i l'execució ha anat a càrrec de l’agència de mitjans OhMM i l'agència de màrqueting Essential MK. Aquest 2025, consolida el seu enfocament amb un disseny gràfic vistós i desenfadat, que busca captar l'atenció dels consumidors i posar en valor els aliments amb certificacions europees. Amb aquesta acció, la Federació Catalana DOP – IGP reafirma el seu compromís per promoure els productes de qualitat, destacant la seva excel·lència i arrelament en la gastronomia catalana.